Novosađani će morati i dalje da čekaju na uvođenje elektronskog sistema naplate karata, kao i na vožnju u obnovljenim autobusima, zbog zastoja na tenderima.
pored toliko problema u gsp oni izmisljaju rupu na saksiji od koje ode 130 miliona od nas gradjana.ocekivao sam vesti da gsp prelazi na novi nacin naplate recimo da ukidaju zone za naplatu jel totalno je nelogicno kada autobus predje fizicki u neku virtelnu zonu cena karte skace za duplo,to znaci da vozilo pocinje da trosi duplo vise?ne nego je to nacin pljacke monopolistickog gsp!linija br 7 koliko ima km?otprilike neka bude 20 cena karte 55..od z stanice do novih ledinaca ima oko 15km cena karte 110!?najpostenije,izvucite cenu po jedom km i tako racunajte!
@Gorila, ne mora da znaci. Mozda postoje vec definisani zahtevi kakav sistem treba da bude a tender na tenderu se odredjuje ko ce uraditi implementaciju prema tim specifikacijama (zahtevima).
Ne kazem da je tako, ali je to mogucnost, tako da se ne moze sa sigurnoscu na osnovu toga reci da li je tender namesten ili ne.
Kako može da kaže "da se radi o najsavremenijem sistemu koji se trenutno koristi u svetu" kad se na tenderu ne zna ko će da dobije posao pre otvaranja svih ponuda. Možda najbolji ponuđač nema baš "najsavremeniji sistem"?
Očigledna nameštaljka, zato i pada 6-i put.
sve što nazadnjaci uvode i rade je najbolje u svetu, ako pak nije, tada je bar u našem gradu. mi građani vas molimo da prestanete da nas zamaljavate sa vašim super idejama sa kojima želite da skidate kajmak. i sami uviđate da to ne prolazi što dokazuje stalno ponavljanje tendera. javite svojim liderima da za to niste sposobni kao i za sve ostalo.
Naravno da ce da padne tender posto je namesten. Nije mi jasno (kao), zasto ne daju te pare novosadskim fakultetima koji se bave informatikom/elektronikom. Naravno da ce neki profesori da se ugrade, ali verujem da ce to biti manje nego sto se ovi "pobednici tendera" ugradjuju. Bar ce deca/studenti/buduci strucnjaci imati malo prakse, a mogli bi to resenje onda i drugim gradovima u drzavi ili regionu da prodaju.
Steta. Nacin naplate bi trebalo promeniti samo zbog vozaca. Meni ne smeta onaj papiric iz masinice od pre 40 godina, niti da pokazem kartu na ulazu, ali kad vidim vozace da u toku voznje moraju da naplate kartu (nekad i po 5,6), i jos kad im neko da 500 dinara, pa onda moraju i kusur da traze. Svaka njima cast. Desava se cesto i da neki vozaci nece da krenu dok ne naplate svima kartu pa na svakoj stanici bus stoji po par minuta i umesto pola sata, treba mu 40 minuta i vise do grada. Ovako samo prislonis kartu na ulazu i cao. I moja baba bi znala da je dopuni, posto ima mobilni..isto je :)
Ko šiša tender, važno je Balać da si se radovao kada ti je prošlo poskupljenje pa se javno hvalio kod druga Borka na profilu ... interesni čoveče ... fuj ...
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Ponovo zastoj u uvođenju elektronske naplate GSP-a
Novi Sad
•21.09.2013.
•18:53 > 19:32
Komentari 14
Desa
ubrus wilis
S.
Ne kazem da je tako, ali je to mogucnost, tako da se ne moze sa sigurnoscu na osnovu toga reci da li je tender namesten ili ne.
Beba
Gorila
Očigledna nameštaljka, zato i pada 6-i put.
jaaaaaaaaaaaaaaa
Lala...
Sovra
Cica_NS
krticaaa
tender
Luk i Slanina
Jovan
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H